Iniciar-me en la pràctica esportiva

Si has decidit sortir del sedentarisme i cuidar-te, nosaltres t'ajudem a fer els primers passos. Et recomanem que comencis per activitats de baixa intensitat que et proporcionin bones sensacions. Si et costa agafar l'hàbit, et proposem un reptePersonal de 12 setmanes amb un obsequi.
BodyBalance
Millora la teva flexibilitat i força amb posicions i moviments basats en Ioga, Tai Txi i Pilates. Acaba l'entrenament amb una relaxació guiada.
Pilates
Millora la teva postura i la teva consciència corporal amb moviments controlats i coordinats amb la respiració.
Ioga
Millora la teva salut física i mental amb asanas (postures) i tècniques respiratòries.
Tai - Txi
Tècnica oriental que t'ajudarà a trobar l'harmonia física i mental gràcies a una sèrie de moviments fluids i relaxats.
Estiraments
Millora la teva flexibilitat i retorna la salut a la teva musculatura amb diferents tècniques d'estirament.
Txi kung
Disciplina oriental que t'ajudarà a fer circular l'energia dins del teu cos mitjançant moviments que despertaran la consciència corporal.
AiguaGim
Classe de baixa intensitat a l'aigua per treballar la mobilitat i millorar la condició física general.
AiguaMix
Sessió aquàtica que combina entrenament cardiovascular i de tonificació.
AiguaTono
Millora el teu to muscular en aquesta classe combinant diferents moviments i material.
GAC Exprés
Classes de 30 minuts enfocada a tonificar i modelar glutis, abdominals i cames
TBC d'Or
Classe de baixa intensitat per millorar la condició física general usant diferents materials.
Reeducació Postural
Classe d'intensitat baixa, per prendre consciència de la postura i del moviment. Adéu al mal d'esquena!
Stretchbarra
Estira tota la musculatura de cap a peus fent servir com a suport la barra de dansa. Intensitat baixa.
Imagen de seguimiento