Taller: Gimnàstica Abdominal Hipopressiva

Taller: Gimnàstica Abdominal Hipopressiva

Sessions Cos - Ment

DESCRIPCIÓ
Tonifica el teu sol pèlvic, redueix la cintura i preveu la incontinència d'orina.
BENEFICIS DE L'ACTIVITAT

La GAP consisteix en la realització de grups d’exercicis que tenen com a objectiu elevar l’úter, els intestins i la bufeta a partir del control de la respiració i del diafragma. A les classes s’ensenya a les assistents a elevar el melic des del diafragma amb una respiració molt concreta i especial. D’aquesta manera, i des d’una posició estàtica, es produeix, d’una manera reflexa, la tonificació del sòl pèlvic i de la zona abdominal.

La respiració hipopressiva, que és el tipus de respiració que ens ensenyen a fer en aquestes classes, es realitza en apnea. La finalitat és estimular l’apertura de les costelles i la succió abdominal. No sempre és fàcil d’aprendre-ho a la primera, però amb pràctica no acostuma a haver-hi problemes.

La gimnàstica abdominal hipopressiva també té altres beneficis com, per exemple, la correcció postural. Aquest punt és molt important per les dones que acaben de parir, ja que moltes vegades, durant l’embaràs es produeix un augment de la corba lumbar. Però, a més a més de col·locar la columna sense exercir pressió lumbar, treballa molt els braços i redueix la tensió de l’abdomen baix. És així perquè aquest problema de l’abdomen moltes vegades es deu a males postures.

 

Prova Gratuïta del 28 de setembre al 2 d'octubre: Reserva ja!

Inici del curs: a partir 4 d'octubre

Horaris propossats (un dia setmanal a escollir): 

Dimecres 12 a 12.45h

Dimecres 18 a 18.45h

Preu:

99€  abonats

109€  no abonats

 

Activitats relacionades

BalletFitness
Tonifica el teu cos, pren consciencia i millora el teu esquema corporal a través de moviments del ballet clàssic.
Pilates
Millora la teva postura i la teva consciència corporal amb moviments controlats i coordinats amb la respiració.
Ioga
Millora la teva salut física i mental amb asanas (postures) i tècniques respiratòries.
BodyBalance
Millora la teva flexibilitat i força amb posicions i moviments basats en Ioga, Tai Txi i Pilates. Acaba l'entrenament amb una relaxació guiada.
Estiraments
Millora la teva flexibilitat i retorna la salut a la teva musculatura amb diferents tècniques d'estirament.
Txi kung
Disciplina oriental que t'ajudarà a fer circular l'energia dins del teu cos mitjançant moviments que despertaran la consciència corporal.
Tai - Txi
Tècnica oriental que t'ajudarà a trobar l'harmonia física i mental gràcies a una sèrie de moviments fluids i relaxats.
Taller: Assanes Invertides
"Connecta, sigues,existeix, gaudeix, fes-te conscient, viu".
Taller: Pranayama Ioga
"Descobreix el món cap per avall"

INFORMACIÓ

Indumentària

Roba cómoda esportiva

Mascareta 

Duració

45 minuts

 

         vull informació