Nous tallers

Nous tallers

Tornen els nostres tallers!

Del 28 de setembre al 2 d'octubre: SETMANA DE PROVA DELS TALLERS! (fes la teva reserva ja)

Inici del curs a partir del 4 d'octubre

Total de sessions: 11 sessions

Grups reduïts i tancats

Places molt limitades

 

Pranayama Ioga "Activa la teva energia vital amb la respiració":

 Els exercicis de pranayama són diferents tècniques respiratòries que ajuden a connectar, despertar i controlar l'energia vital que cada persona disposa al seu interior. Els beneficis es manifesten a nivell físic i fisiològic ajudant a alleujar la ment, afavorint el reforç del sistema immunològic, i a nivell mental i psicològic calmant les emocions i proporcionant a qui ho practica eines de gestió de les emocions i l'estrès. Amb aquest taller podràs conèixer les diferents tècniques de pranayama, quan practicar-les, quin benefici et reportarà cadascuna i relacionar aquests exercicis amb els chakras o canals energètics. Les sessions es duran a terme en grups reduïts i tancats. Cada sessió comptarà d'una introducció teòrica i una part principal pràctica.

Veure més 

 

Assanes Invertides "Descobreix el món cap per avall":

 Les asanes o postures invertides en ioga són totes aquells postures en què el cap queda per sota del nivell dels peus. La pràctica d'aquest tipus de postures ajuda a millorar el sistema circulatori, fa treballar els músculs de l'esquena i abdominals, ajuda a regular el sistema hormonal, proporcionen calma i ajuden a millorar la nostra concentració. Cada sessió d'aquest taller inclourà una part d'activació de totes les parts del cos que terballaran de forma activa en les postures, una pràctica de les contrapostures que complementen la pràctica i una explicació teòrica del aspectes més fundamentals. El format de taller i de grup tancat i reduit fa més accesible la pràctica d'aquestes asanes més complexes i que requereixen de la guia d'un especialista.

Veure més

 

Gimnàstica Abdominal Hipopressiva "Descobreix el món cap per avall":

 La GAP consisteix en la realització de grups d’exercicis que tenen com a objectiu elevar l’úter, els intestins i la bufeta a partir del control de la respiració i del diafragma. A les classes s’ensenya a les assistents a elevar el melic des del diafragma amb una respiració molt concreta i especial. D’aquesta manera, i des d’una posició estàtica, es produeix, d’una manera reflexa, la tonificació del sòl pèlvic i de la zona abdominal.

 La respiració hipopressiva, que és el tipus de respiració que ens ensenyen a fer en aquestes classes, es realitza en apnea. La finalitat és estimular l’apertura de les costelles i la succió abdominal. No sempre és fàcil d’aprendre-ho a la primera, però amb pràctica no acostuma a haver-hi problemes.

Veure més

 

Imagen de seguimiento