Visita Nutrició

Visita Nutrició

 

No som conscients de la quantitat de sucre que consumim i calcular-lo és pràcticament impossible.

El que no sabem és que el sucre es troba de forma natural en molts dels aliments que consumim, per tant, hauríem d'evitar els productes processats amb sucres afegits. De vegades aquests productes no indiquen a les seves etiquetes les quantitats que en porten i ens volen fer creure que són saludables però no és així, això només és una forma perquè ho comprem!

L'OMS situa la mitjana espanyola de consum diari de sucre en 112gr. quan el que es recomana és no excedir dels 25gr. diaris.

Tot i que la llista és àmplia, un bon truc és anar amb compte amb els ingredients que acaben en -osa: dextrosa, fructosa, glucosa, maltosa o sacarosa.

Cal tenir en compte a l'hora de llegir les etiquetes que els ingredients s'enumeren en ordre de quantitat, de manera que si el sucre és un dels tres primers ingredients, vol dir que el producte és majoritàriament sucre.

Per tant, hem de vigilar la ingesta de sucres, ja que una quantitat elevada d'aquests pot afectar el bon funcionament de l'organisme amb el risc de patir problemes cardiovasculars, obesitat, diabetis...

Vols saber més? Vols que t'ajudem amb la teva alimentació?

 

Demana ja la teva Valoració Gratuïta!  

Imagen de seguimiento